Termeni și Condiții de utilizare

În acest document sunt stabiliți termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.fanmusic.md și toate condițiile de achiziționare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, de retur și orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit în continuare “Termeni și Condiții”.
Accesarea și/sau utilizarea site-ului www.fanmusic.md de către dumneavoastră constituie ACCEPTAREA prezentelor condiții și va obliga la respectarea acestora.
– Fun Music își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile.
– Orice modificare adusă Termenilor și Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest site web.  
 

1. Dispoziții generale

1.1. La înregistrarea comenzii pe site-ul www.fanmusic.md, Clientul accepta Termenii și Condițiile de vânzare a produselor (în continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.
1.2. Acești Termeni și Condiții, precum și informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic.
Cumparatorul, după ce a luat cunoștință cu textul acestor condiții de vânzare, le acceptă prin bifarea alineatului „Am luat cunoștință cu termenii și condițiile de vânzare pe site-ului www.fanmusic.md„.
1.3. Relațiile dintre client și vânzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.
1.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date, iar Clientul este obligat sa monitorizeze modificările în mod regulat.
1.5. Clientul acceptă Termenii și Condițiile apăsând butonul „Confirmarea Comenzii”, în ultima etapă de înregistrare a comenzii pe site.    


2. Noțiuni utilizate în prezentul document

2.1. Client – persoana fizică sau juridică, care efectuează comanda pe www.fanmusic.md 2.2. Vânzător – „TAS COMPANY” SRL
2.3. Magazin online – site, spațiu de comerț electronic, care este deținut de vânzător și are adresa internet www.fanmusic.md. Aici sunt prezentate produsele și serviciile, condițiile de achitare și de livrare pentru înregistrarea acestor comenzi de către clienți
2.4. Site – www.fanmusic.md
2.5. Produs – bun, obiect destinat unei anumite nevoi umane, care este de vânzare pe site 2.6. Comanda – înregistrarea cererii pentru procurarea bunurilor și serviciilor, în conformitate cu lista de produse oferite pe site
2.7. Serviciu de livrare – serviciul, care oferă prestarea servicilor de livrare a comenzilor către clienți 


3. Înregistrarea pe site

3.1. Vânzătorul nu este responsabil pentru exactitatea și corectitudinea informațiilor furnizate de client în timpul înregistrării.    


4. Înregistrarea și termenul de livrare al comenzii

4.1. Comanda clientului poate fi preluată în următoarele moduri: prin telefon sau înregistrată de către client pe site. Detaliile de înregistrare a comenzii sunt descrise în punctul „Cum să înregistrezi comanda”.
4.2. La înregistrarea comenzii, clientul trebuie să specifice următoarea informație:
Numele și prenumele Clientului sau a destinatarul comenzii
Adresa de livrare a comenzii
Telefonul de contact
E-mail.
4.3. După înregistrarea comenzii, clientului i se oferă informații privind data preconizată de transmitere a comenzii de către Serviciul de livrare. Data specificată depinde de disponibilitatea produselor comandate în depozitul vânzătorului și timpul necesar pentru prelucrarea comenzii.
4.4. Vânzătorul are dreptul de a refuza înregistrarea comenzii în cazul în care Clientul a făcut deja comanda de 5 sau mai multe unități, pe care le-a refuzat anterior, din motivele care nu sunt legate de prezența defectelor în aceste produse.
4.5. Toate materialele informative afișate pe site au caracter consultativ și nu pot transmite în totalitate informația exactă despre proprietățile și caracteristicile mărfurilor, inclusiv culoarea, mărimea și forma. În cazul cand clientul are întrebări privind proprietățile și caracteristicile produselor, înainte de a înregistra comanda, el trebuie sa contacteze Vânzătorul.
4.6. În cazul lipsei produsului comandat în depozitul Vânzătorului, Vânzătorul are dreptul de a anula comanda și de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificată sau prin telefon.
4.7. În cazul anulării Comenzii preplătite, costul produsului anulat este returnat către client prin modulul în care a fost inițial produsă achitarea.  


5. Livrarea

5.1. Metodele de livrare a produselor sunt menționate pe site.
5.2. Vânzătorul va face tot posibilul pentru a respecta condițiile de livrare specificate pe site, cu toate acestea, sunt posibile eventuale întârzieri în livrare, care pot apărea din cauza unor circumstanțe neprevăzute (traficului aglomerat, condițiilor meteorologice, sarbatorilor de stat) și nu din vina Vânzătorului.
5.3. Riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a produsului se transmite clientului din momentul când acesta primește produsul și semnează în documentele care confirmă livrarea.
5.4. Costul de transport este calculat individual pentru fiecare comandă în funcție de zona și metoda de livrare, și, uneori, în funcție de metoda de achitare și este specificat în momentul înregistrării comenzii pe site.
5.5. În momentul livrării, produsul este transmis clientului sau persoanei denumite în calitate de destinatar al comenzii. Dacă persoana este incapabilă să obțină produsul, care trebuie sa fie achitat în numerar, produsul se transmite persoanei care este gata să dea detalii cu privire la comanda (numărul de origine și / sau numele complet al destinatarului) și să achite complet comanda către persoana care efectuează livrarea.
5.6. La primirea comenzii, clientul trebuie să verifice aspectul exterior și ambalajul produsului, numărul de produse în comandă, integritatea. 


6. Achitarea comenzii

6.1. Prețul produsului este indicat pe site. În cazul specificării incorecte a prețului produsului comandat de Client, Vânzătorul în cel mai scurt timp va contacta clientul, pentru a confirma comanda după prețul corectat sau pentru a anula comanda. În cazul dacă contactarea clientului nu este posibilă, aceasta comanda se considera anulată.
6.2. Prețul produsului poate fi modificat unilateral de către Vânzător.
6.3. Metodele de achitare a produselor sunt menționate pe site în rubrica „Metode de achitare”. Metoda de plată convenită se consideră metoda aleasă de client, din toate metodele de achitare disponibile, la momentul efectuarii comenzii.
6.4. În cazul produselor preplătite comanda este acceptată pentru procesare, numai după ce banii necesari sunt înrolați de către Client în contul curent al Vânzătorului. Produsul nu poate fi rezervat la comandă, iar Vânzătorul nu poate garanta disponibilitatea lui în depozit, specificată în momentul înregistrării comenzii și ca consecință se poate mări termenul de livrare.
6.5. În cazul achitării produsului cu cardul bancar, autentificarea operațiunii se efectuează de către bancă. Dacă banca are motive să creadă că operațiunea are caracter fraudulos, ea are dreptul de a refuza această operațiune.
6.6. Condițiile de achitare a comenzilor prin intermediul sistemelor de plăți electronice „B-pay” sunt indicate pe site.
6.7. Comisioanele percepute de la Consumator sau Cumpărător pentru tranzacția de achitare electronică a contravalorii produselor și/sau serviciilor reprezintă o voință a consumatorului sau cumpărătorului și sunt convenite între utilizatorul serviciilor de plată și prestatorul de servicii de plată și se limitează la acoperirea costurilor reale ale prestatorului de servicii de plată.
6.7.1. Consumatorul sau cumpărătorul este în drept să refuze tranzacția de achitare electronică a contravalorii produselor și/sau serviciilor cu comisioanele aferente prin optarea altei modalități de achitare din rubrica „Modalități de plată”.
6.7.2. În temeiul prevederilor art. 38 alin. (1) lit. c) al Legii nr. 114 din 18.05.2012 cu privire la serviciile de plată și moneda electronică, toate comisioanele pe care utilizatorul serviciilor de plată urmează să le plătească prestatorului său de servicii de plată sunt transparente, cu specificarea sumelor și a comisioanelor la pagina de „Efectuarea comenzii”, rubrica „Confirmă comanda”.
6.7.3. Restituirea contravalorii produselor și serviciilor utilizând aceeași modalitate de recepție a mijloacelor financiare implică încasarea unui comison de revocare în valoarea aceluiași comision perceput pentru achitarea serviciilor și produselor.  


7. Returnarea produselor

7.1. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare.
7.1.1. Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat în orice moment înainte de primire a acestuia și după primirea mărfurilor  în termen de 14 zile, cu excepția zilei de cumpărare. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare este posibilă în cazul dacă se păstrează aspectul exterior, proprietățile de consum, precum și un document care dovedește faptul și condițiile de cumpărare a acestui produs.
7.1.2. Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de calitate corespunzătoare, cu proprietăți individuale specifice, în cazul în care produsul specificat poate fi folosit doar de către client.
7.1.3. În caz că Clientul refuză produsul în conformitate cu p. 6.1.1., Vânzătorul îi returnează suma achitată pentru produsul returnat, cu excepția costului de livrare nu mai tarziu de 15 zile de la data de primire de către Vânzător a cererii scrise din partea clientului.
7.1.4. În termen de 14 zile de la primirea comenzii, în afara zilei de cumpărare, Clientul are dreptul de a schimba produsul de calitate corespunzătoare cu un alt produs similar, numai în cazul dacă acest produs nu-i convine clientului după formă, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnică.
7.1.5. Dacă la momentul adresării Clientului, produsul similar nu este în stoc, Clientul are dreptul de a respinge comanda și de a solicita returnarea sumei achitate pentru produs. Vânzătorul trebuie să ramburseze suma de bani achitată pentru produsul returnat în termen de 15 zile de la data de returnare a mărfii.
7.2. Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare
7.2.1. Clientul poate returna produsul de calitate necorespunzătoare Vânzătorului sau producătorului și are dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate în decursul perioadei de garanție, termenului de valabilitate sau dacă acest termen nu este specificat, într-o perioada de timp rezonabilă, care nu depășește un an. Clientul poate solicita, de asemenea, schimbarea sau eliminarea defectelor a produsului de calitate necorespunzătoare.
7.2.2. În cazul respingerii Contractului de acord de către Client și prezentarea cererii de rambursare a sumei achitate pentru produs în conformitate cu condițiile punctul 6.2.1., suma achitată urmează să fie returnată clientului în termen de 15 zile de la primirea cererii scrise de către Vânzător.
7.3. Rambursarea banilor achitați
7.3.1. Suma de bani achitată se returnează clientului în același mod în care a fost efectuată plata pentru produs.
7.4. Lista de acțiuni în caz de încălcare de către Vânzător a condițiilor de sortiment
7.4.1. În cazul detectării în comanda livrată a produsului care nu corespunde cu produsul comandat, Clientul are dreptul de a refuza comanda și de a cere înlocuirea produsului conform sortimentului comandat sau de a cere restituirea banilor achitați pentru produs.
7.4.2. Dacă înlocuirea produsului este imposibilă, Vânzătorul va notifica Clientul prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificată de Client, iar banii achitați sunt returnati în modul prevăzut în punctul 6.3.1.

7.5. Informația detaliată despre pretențiile către calitatea și returnarea produselor poate fi trimisă pe e-mail info@fanmusic.md

8. Politica de confidențialitate

8.1. La înregistrarea comenzii pe site-ul  www.fanmusic.md, Clientul oferă următoarea informație: numele, prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon. 8.2. Oferind informația personală site-ului, Clientul acceptă prelucrarea acesteia de către Vânzător, inclusiv pentru promovarea produselor și serviciilor site-ului.
8.3. Clientul trebuie sa fie conștient de faptul că toată informația oferită pentru implementarea acestui serviciu nu va fi divulgată persoanelor sau site-urilor neautorizate. Excepție poate fi oferirea informației personale la cererea organelor competente ale Republicii Moldova sau la solicitarea instanței de judecată. Vânzătorul este responsabil pentru menținerea confidențialității informațiilor personale ale Clientului. Clientul este obligat să furnizeze informații fiabile. În cazul în care Clientul oferă informații incorecte, Vânzătorul nu este responsabil pentru informația dată și consecințele posibile.
8.4. Va rugăm să citiți Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, ca parte a acestui document.  


9. Folosirea cookie-urilor

9.1.  Vânzătorul are dreptul de a utiliza metoda „cookies”.
Noi folosim „cookies” pentru a colecta anumite informații despre Client și pentru a urmări vizitele site-ul nostru. Site-urile folosesc des această metodă pentru a îmbunătăți identificarea utilizatorilor lor.
„Cookies” reprezintă o cantitate mică de informație, care este trimisă de browser-ul Clientului și se depozitează pe hard disk-ul computerului. Acestea se transmit în momentul când Clientul vizitează site-ul nostru prin intermediul unui calculator. Dacă Clientul nu elimina „cookies”, de fiecare dată când utilizează același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi anunțat de vizita sa, iar noi putem colecta informații statistice despre activitățile Clientului pe site.
9.2. Vezi Politica de utilizare a Cookie-uri ca parte a acestui document.

   
10. Măsuri de securitate

Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețeaua wireless nu poate fi protejată în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere.  


11. Alți termeni și condiții

11.1. Relațiile dintre Client și Vânzător se reglementează în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova.
11.2. În cazul apariției unor întrebări sau plângeri din partea Clientului, el trebuie să contacteze Serviciul clienți sau să trimită o scrisoare prin e-mail: info@fanmusic.md
Părțile vor încerca să rezolve toate litigiile apărute prin negocieri, iar în cazul incapacității de a ajunge la un comun  acord, disputa va fi transmisă în instanța de judecată, în conformitate cu legile din RM.
11.3. Recunoașterea de către instanța de judecată a invalidității oricărei prevederi a acestor Termeni și Condiții nu presupune inulitatea celorlalte prevederi. 

 

12. Plângeri

în cazul plângerilor legate direct de momentul cumpărării și vânzării de bunuri, puteți contacta Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței pe următoarele coordonate: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Protecția datelor cu caracter personal, conform legislației Republicii Moldova.
Telefon: (022) 741 464  Linia fierbinte: 080028028 www.consumator.gov.md

 

13. Condiții de garanție

Termenul de garanție pentru produsul achiziționat este de 0-7 ani în funcție de produs și producător, începând cu data cumpărării acestuia și se prelungește cu durata de timp cât produsul se afla în reparație.

Perioada de garanție începe cu data facturării produselor și se prelungește cu perioada în care produsul a fost supus unei reparații în timpul perioadei de garanție.

Dacă în perioada de garanție, produsul cumpărat de către Dvs. se dovedește a fi defect, din motive de proiectare, execuție sau vicii ascunse, el va fi reparat gratuit , cu respectarea anumitor condiții:

  • Produsul sa fi fost cumpărat de la Societatea TAS COMPANY SRL,a fost exploatat numai în scopul pentru care a fost conceput, respectându-se instrucțiunile producătorului din instrucțiunile de utilizare;
  • Pentru acordarea garanției sunt necesare: documentul de plată (factura), certificatul de garanție completat corect și produsul defect, a cărui serie trebuie să fie integrală, identificabilă și nealterată;
  • Garanția își pierde valabilitatea dacă produsul s-a defectat datorită expunerii la fenomene naturale, datorită incendiilor, accidentelor, neglijenței în utilizare, precum și datorită unor instalații, modificări sau adaptări necorespunzătoare.

Pentru instrumente nu sunt acoperite de garanție următoarele:

  • uzarea și tocirea normală a tastelor, pragusului, corzilor, cheițelor de acordare, butoanelor de control;
  • deteriorarea finisajelor – crăpături, despicături, deformări ale lemnului, ca urmare a schimbărilor de temperatură sau de umiditate, expunerii la soare sau a contactului cu focul, umezeala, săruri și acizi rezultați din transpirația corpului;
  • deteriorarea, coroziunea sau ruginirea mecanismelor metalice, ca urmare a umidității, aerului sărat sau expunerii la săruri și acizi rezultați din transpirația corpului.

Pentru amplificatoare nu sunt acoperite daunele provocate din cauza tensiunilor electrice de alimentare necorespunzătoare sau utilizarea în condiții ce contravin standardelor tehnice și de electrosecuritate din Moldova.

În cazul anumitor consumabile (de exemplu: plectrums, fețe de tobe, bețe de tobe, corzi, lămpi etc.) a căror durată de funcționare este estimată la 90 de zile, numai defectele de fabricație și ale materialelor sunt luate în considerare în timpul perioadei de garanție ca un motiv valabil pentru o restituire sau înlocuire.

Nu sunt acoperite de garanție produsele asupra cărora au intervenit pentru reparații persoane neautorizate și dacă s-au folosit piese de schimb neautorizate sau neaprovizionate prin TAS COMPANY SRL.

 

14. FRAUDA

ORICE ÎNCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONȚINUTUL SITE-ULUI WWW.FANMUSIC.MD, SAU DE A AFECTA PERFORMANȚELE SERVERULUI PE CARE RULEAZĂ SITE-UL WWW.FANMUSIC.MD,  VA FI CONSIDERATĂ O TENTATIVĂ DE FRAUDARE A SITE-ULUI  WWW.FANMUSIC.MD,  ȘI VA PUNE ÎN MIȘCARE CERCETAREA PENALĂ ÎMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) ÎNCERCAT ACEST FAPT.